Posted on

Kot sem že večkrat omenila, smo v kraju Busteni ostali najdlje. Tukaj bi še lahko kar ostali saj se v okolici skriva ogromno znamenitosti. Tukaj res ni bilo težko najti kaj obiskati. Imeli smo še ogromno za videti, ampak ni bilo časa, zato smo izbrali nekako najbolj zanimive znamenitosti in tiste, ki smo vedeli, da nam bodo ostale v spominu. Nekako najprej sem našla 7 Stairs canyon – Kanjon 7 stopnic. Nekaj podobnega smo že prehodili v Slovaških Tatrah, zato smo vedeli, da je to za nas.

Nekaj o kanjonu

7 Stairs canyon- Kanjon 7 stopnic, je soteska v zahodnem delu gorovja Piatra Mare. Sama soteska je sestavljena iz sedmih stopnic, ki so visoke od 2,5 metra in vse do 15 metrov, zato je dobila tudi takšno ime. Spremljajo te čudoviti slapovi, saj zato je tudi soteska tako popularna  v tem delu Romunije. Celotna pot je speljana po stopnicah, ampak ne rabite posebne plezalne opreme.

Ker smo vedeli kako približno soteska zgleda, da bo z kužki malo težje smo se pripravili. Zato smo vzeli s sabo nahrbtnike za kužke, ker tako lažje prenašaš kužke in tudi ti se lažje gibaš po sami soteski. Preden vstopiš v samo sotesko, se pa moraš do nje sprehoditi. Te informacije sem našla na internetu, nisem pa našla točne lokacije za parkirišče.

7 Stairs canyon

Zato smo kar v Google zemljevid napisali 7 Stairs canyon in nas je pripeljala do parkirišča, ker dalje je cesta zaprta za promet. Lahko pa se držite teh koordinat 45.567044, 25.644021 in vas tudi pripelje na začetek oziroma parkirišče. Mi smo bili kar hitri, že ob 9. uri na samem parkirišču in smo imeli kar precej prostora. Ker kasneje pa je lahko težava za parkirati. Do samega vhoda smo imeli nekje 40 minut prijetne hoje. Sama pot je lepo označena in nimate kam zgrešiti.

POT

Pot vas vodi ob potoku in po gozdu. Že na začetku poti sta mama in Žan opazila neke zajle in na drevesih številke. Ugotovila sta, da naj bi bil to zip line, ampak teh poti je bilo ogromno. In ta zip line je bil speljan vse od vhoda v kanjon in do parkirišča. Že celo pot sta pravila, kako bosta se ona spustila v dolino po jeklenicah, ker jaz sem rekla, da ne grem, atiji pa tudi za te reči ni najbolj. Naša mama pa je pravi adrenalinski človek, seveda Žan pa zraven.

Zip line

Pred samim vhodom v 7 Stairs canyon smo bili malo prehitri, zato smo morali še počakati, da se odpre. Odpre se komaj ob 10. uri, zato pa smo si lahko pogledali sam cenik. Cena za v kanjon je 10 Lei, če pa se spustiš po zip line nazaj pa je dodatnih 100 Lei.

Vstopnica je v bistvu zapestnica

Ampak najprej smo morali prehoditi ta čudovit kanjon oziroma 7 Stairs canyon. Že takoj, ko plačaš vstopnino se začne vse skupaj. Seveda kužka smo naložili v nahrbtnik in se podali na našo pot. Pot ni dolga, po samih stopnicah smo hodili slabe pol ure in potem se po rdeči poti vrnili čez gozd nazaj do same blagajne oziroma vhoda.

Težko sedaj rečem, če je za otroke ali ne. Če veste, da so zmožni hoditi po lestvi, ne bo težava. Če imate majhnega kužka ne bo težava, ga daste v nahrbtnik, z večjimi pa ne boste nikakor mogli prehoditi soteske. Sama soteska je čudovita, slapovi so fantastični, prav tako celotna pot. Res je nekaj posebnega, čudovitega in vredno obiskati.

Zip line

Ko smo prišli nazaj na vhod, sta mama in Žan tudi plačala svoj zip line. Dobila sta opremo, plezalni pas, čelado, samovarovanje in rokavice. Midva z atijem sva se podala peš lepo nazaj. Celotna pot za zip line poteka po gozdu, jeklenic je več kot 60. To pomeni, da se morate kar ogromno krat predstavljati iz ene na drugo. Nekatere jeklenice so kar visoko in prav tako dolge. Oba sta zelo uživala, tako sta povedala. Midva z atijem sva ju tudi gledala kako sta se spuščala, saj sva hodila skoraj pod njima. Kot sem že zgoraj omenila, jeklenice so speljane skoraj do parkirišča, tam je tudi konec in sta oddala vso opremo.

Če se boste podali v Romunijo in se potepali blizu mesta Brašov, morate obiskati 7 Stairs canyon. Res, da nekaj takega ni za vsakogar, če imate radi slapove in nekaj drugačnega kar pogumno v ta kanjon. Če pa imate radi še zip line, se nazaj spustite po jeklenicah in uživate, kot sta Žan in naša mama.