Posted on

Ti letošnji boni, ki nam jih je dala država nam je dala kar nekaj skrbi. Zakaj skrbi, ker ima naš ati premalo dopusta, da bomo vse bone lahko izkoristili. Mi najraje kampiramo in ja, če nebi šli za 23 dni na počitnice po Poljski, bi jih lahko brez težav izkoristili. Za en teden ni bilo težko izbrati destinacije za kampirat. Najprej smo v juliju kampirali v kamp Polovnik Bovec (o njem si preberite TUKAJ). Seveda kampi so cenejši in lahko za ta denar dalj časa kampiraš. Vedeli smo, da ko pridemo domov iz Poljske, bomo začeli razmišljat kam bomo še šli za par dni. Seveda kampiranje je odpadlo, saj so noči postale mrzle. Ostali so nam apartmaji, čeprav nam ne dišijo preveč, bonov pa smo rekli, da ne damo nazaj državi, če nam jih je že enkrat podarila.

Apartmaji Čič v katerih bivamo
Gremo na Primorsko!

Z mamo sva se nekako odločile, da bomo izkoristili nekje na morju. Računale sva nekje konec septembra ali v začetku oktobra, ko ne bo tako več vroče. Nismo ne vem kakšni ljubitelji morja, da bi se pražili cel dan na plaži, poleg tega bi bilo kužkoma zelo vroče. Zato pa je ta čas sva rekli najbolj primeren za naša dva kosmatinca. Ne bomo spet šli na Gorenjsko, gremo po dolgem času malo raziskovat našo obalo.

Ampak iskanje apartmajev je bilo kar težko. Najprej se je vsega lotila mama. Pisala je različnim ponudnikom na slovensko obalo. Mi smo hoteli za ta denar preživeti čim več časa, da bi poleg v bone tudi vključili kužke in seveda tudi samo čiščenje. Mogoče se to komu zdi preveč zahtevno. Ker nekateri ponudniki drugod po Sloveniji so tu ponujali. Na naši obali pa so vsi hoteli, da posebej plačamo za kužka in to kar od 10 EUR naprej za enega psa. Poleg tega so hoteli, da tudi samo čiščenje plačamo posebej. Pač je mama rekla, da tega ne misli posebej plačati, če so nam nekaj dali. Itak te že vse ostalo še dodatno stane.

boni

Mama je že obupala, nad samo obalo in je pisala drugam. Drugod so nam kužke ponujali za 5 EUR, čiščenje v bone. To pomeni, da se da, če le hočejo ponudniki ponudit tako ponudbo. Nič, pa sem se en dan sedla jaz k računalniku in pisala ponudbe na našo obalo. V enem dnevu sem sigurno poslala 20 e-mailov. Takoj prvi, ki so mi odpisali iz Portoroža, naju je z mamo pritegnila ponudba. V bone sta všteta kužka in tudi samo čiščenje. Takoj, sem se več z njimi pogovorila in smo prišli do zaključka, da gremo k njim.

Povedali so mi katere termine imajo proste, da se je ati lahko v službi zmenil za dopust. Ja, da še povem ostali so potem bili dražji in prav tako niso vsi ponujali čiščenja v bone. Tako je padla odločitev, da gremo od 30.9 pa do 4.10 v apartma Čič, Portorož.

Grad Miramare
Naša maltežana gresta vedno s nami na dopust

Mogoče bo sedaj, kdo rekel da smo škrti, ker imamo kužka in nočemo za njiju plačat. Ne ni to, ampak naši ponudniki v Sloveniji bi radi zaslužili na račun psov. Mislim, da malo preveč nabijajo cene za enega psa. Res, da gre psu dlaka dol, ampak itak morajo na koncu počistiti apartma, mi pa moramo to plačati. Bi razumeli tam do 5 EUR, kot bomo sedaj, kaj pa je nad 10 EUR pa je malo preveč. Vsak ima svoje mišljenje, tako imamo tudi mi.

Zato pa gremo raje v tujino, kjer za njih ne plačamo nič ali kakšno malenkost. Res, da so kampi nekaj drugega, ampak smo gledali v tujini tudi apartmaje, ponekod nam jih ne bi niti računali. Ker vedno gledamo tudi apartmaje v kraju, kjer mislimo kampirat, če bi mogoče hudo deževalo. Takrat bi šli raje v apartma, da bi bilo vse lažje. Vemo, da imamo dva kužka in je dodaten strošek se tega zavedamo. Sedaj pa samo čakamo datum, da krenemo in se javimo s blogi iz naše obale.

boni
Naredili smo tudi izlet v Trst

One Reply to “Ti letošnji boni”