Posted on

Pa je prišel tudi ta dan, da gremo porabit še zadnje bone od države. Odločili smo se za Slovensko primorje. Ker smo se lahko v naš apartma vselili nekje ob 14. uri, smo rekli, da gremo še prej malo na potep po Sloveniji. Seveda spet sta mama in Klavdija našle gradove blizu naše obale. Nekje ob 7. uri smo se podali na našo pot proti kraju Planina, gledat utrdbo oziroma grad Haasberg. Če imaš rad take stare zapuščene gradove se vam tukaj splača ustaviti. Čeprav grad že propada, je pa vseeno vreden obiska.

1.DAN

Nato smo se podali in se ustavili, da si ogledamo tudi znani grad Socerb. Res, da je bil zaprt, ampak so tukaj fantastični razgledi proti morju.

Ne daleč vstran smo si še ogledali utrdbo Črni kal. Od tukaj je razgled na sam viadukt Črni kal.

Potem smo se odpeljali do cerkvice v Hrastovljah, kjer sta vstopili samo mama in Klavdija.

Ampak še nismo šli na morje, pogledali smo si še slap Veli vir. Vseh teh znamenitosti ni težko najti, v Google zemljevid, samo vpišete ta imena in vas pripelje do samega cilja.

Malo po 14. uri pa smo le prispeli v naš apartma Čič v Portorožu. Več o samem apartmaju si lahko preberete na: https://potuj-z-nami.si/apartmaji-cic/.

Ko smo se razpakirali, nismo zgubljali časa v apartmaju, ampak smo se podali malo po 15. uri že na kratek sprehod ob morju. Ker smo stanovali blizu Lucije, smo imeli kar precej oziroma cel Portorož za ogled. Sprehodili smo se lepo ob sami obali, vse do Bernardina in nazaj. Edino smo ugotovili, da bo letos kopanje kar težko,  morje je mrzlo in prav tako samo ozračje. Nekje ob 18. uri smo prispeli v sam apartma, kjer smo si pripravili kosilo in večerjo v enem. Naredili smo tudi plane, da gremo naslednji dan malo čez mejo, v Trst. Ker večkrat smo se že peljali mimo, tudi kopali smo se že tam, ampak samega mesta pa si še nismo ogledali, prav tako ne gradu Miramare.

2.DAN

Na dopustu kar vsi hitro vstanemo, nikomur ni težko zgodaj vstati iz tople postelje. Navigacija nas je vodila do gradu Miramare v Trstu. Na sami meji ni bilo nikogar. Parkirali smo na brezplačnem parkirišču ob sami cesti. Sprehodiš se ob obali vse do samega gradu in parka, ki je okoli gradu. Ves park in vse okoli samega gradu je prava atrakcija za fotografiranje. V sam grad mi nismo šli, zato vam ne morem povedat koliko je vstopnina. Tu smo si kar vzeli lep čas za sam ogled in sprehod.

Nato smo se odpeljali v mesto Trst, kjer smo parkirali ob cesti na velikem parkirišču. Kaj si bomo ogledali, ni nihče imel nič v planu. Sprehajali smo se po samem mestu in si ogledovali stavbe ter pot nas je pripeljala do razglednega stolpa. Za 2 EUR na osebo smo se podali na sam stolp, kjer smo imeli prelep razgled. Od tukaj smo tudi videli, da je tukaj en grad in neko obzidje, kjer se sprehajajo ljudje. Seveda smo bili zelo blizu in smo se podali v Castello di San Giusto – grad svetega Justa. Preden smo vstopili so nam tudi izmerili temperaturo, vstop pa je bil brezplačen. Sprehod po samem obzidju je res nekaj posebnega, imaš razgled na celoten Trst.  Samo mesto je res čudovito in vredno ogleda.

3.DAN

Naslednji dan najbolj nismo vedeli kako bo, ker vreme ni bilo najbolj prijetno. Ampak nas to ni motilo, rekli smo, da gremo čez znani peš tunel, ki te pripelje do Strunjana. Mama je rekla, da bomo naredili krog vse okoli peš do Pirana in seveda do Portoroža. Gledate table za avditorij in pešpot vas pripelje v tunel. Tunel je dolg 550 metrov in je lepo osvetljen.

V Strunjanu je začelo malo deževati, ampak mi smo šli dalje. Na plaži se je naša Klavdija odločila, da se bo pri 15 stopinjah kar skopala v morju. Edina si je vzela s sabo kopalke in brisačo. Pogumno je skočila v morje, ki pa je bilo kar toplo.

slovensko primorje

Nato nas je pot peljala po cesti navzgor in nato ob obali smo šli mimo Fiese vse do Pirana. Vso pot nas je nato spremljalo sonce, ampak pihal je mrzli veter. V Piranu smo se tudi podali na razgledni stolp, kjer je čudovit razgled na celoten Piran. Piran je vedno lep in te vedno navduši. Ob obali smo se sprehodili do Tartinijevega trga in potem naprej ob obali do Portoroža.

Strunjanski križ in Mesečev zaliv

V apartmaju smo si pripravili kosilo in se najedli. Nato smo se odpeljali z avtom spet do Strunjana, kjer smo se podali do Strunjanskega križa. Dobro da navigacija vse najde, ker nismo vedeli kje se ta križ nahaja. Parkirali smo blizu hotela Svoboda, imate veliko plačljivo parkirišče. Nato pa je pot lepo označena. Do samega križa je pot res lepo označena, nekje v 15 minutah smo bili pri križu. Res je tukaj fantastičen razgled na Mesečev zaliv. Dobro, da smo se nato napotili malo po poti naprej, ker nas je tudi zanimalo, kako lahko pridemo dol do morja.

Naenkrat se je prikazala ena potka, ki je vodila dol. Seveda gremo probat, kam bomo prišli. In pot nas je pripeljala do samega morja. Tukaj se lepo vidi Mesečev zaliv, vedli smo, če se napotimo v tisto smer gremo proti Izoli. Rekli smo si bomo probali it ob morju pod klifom do Strunjana. Ponekod so nas kar valovi dobili, najbolj je bila mokra naša mama. Ampak mi smo ob obali prišli do Strunjana. Seveda samo jaz nisem bil nič moker ostali so imeli adidaske tako mokre, da so morje lahko iz njih vlili.

4.DAN

Zadnji dan pa smo imeli plan se podat v Izolo in Koper. Najprej se je pokazalo lepo sončno vreme in smo se ustavili v Izoli. Ker je bilo kar vroče, sva se s Klavdijo odločila, da se morava skopati. Morje je bilo kar mrzlo, ampak če si na morju se moraš skopat, kako bi to bilo, da se bi samo Klavdija kopala. Poleg naju se je še par ljudi kopalo, da bi jih lahko preštel na eno roko.

slovensko primorje

Nato smo rekli, da gremo v mesto. Bolj smo se približevali mestu, se je začelo delat grdo vreme in seveda tudi padat dež. Hitro smo se obrnili in šli nazaj proti avtu. Do avta nas je kar zmočilo, saj smo ga imeli blizu Simonovega zaliva. Ker je vedno bolj padal dež smo se odločili, da gremo v apartma in če se bo vreme porihtalo, pač bomo prišli nazaj. Lepo smo si naredili kosilo, ter pospravili in vreme se je tudi začelo izboljševat. Najprej smo se odločili, da gremo malo na sprehod po marini, da si ogledamo drage jahte.

Ker je posijalo sonce smo se odločili, da gremo nazaj v Izolo, ampak bomo raje parkirali bolj nekje v mestu. Tako smo si ogledali in se sprehodili po celotni Izoli vse najprej od svetilnika. Izolo smo že dobro poznali, saj smo nekoč hodili na morje sem. Koper pa nam je ostal za drugič, ker je bilo že pozno in smo se šli počasi pakirat.

5.DAN

Tako pa se je lepo končalo. Bilo je kratko, ampak lepo. Slovensko primorje nam bo ostalo v lepem spominu. Ker nas je lastnica prosila, če jo lahko počakamo nekje do 11.30 smo si še zjutraj šli ogledat Forma viva ter plažo pot zdravja in prijateljstva. Tukaj pa je pihalo, kot pri norcih, saj se tukaj tudi spuščajo z jadralnimi deskami.

slovensko primorje

Težko se je bilo poslovit, ampak vse se enkrat konča. Mi smo bili zadovoljni s samim apartmajem, prav tako s prijaznima lastnikoma. Ni nas oviralo, da se nismo kopali vsak dan. Zato smo se tudi odločili za tak čas, da se lahko sprehajamo ob obali, da nam ne bo preveč vroče in da kužka bosta vse poti lažje prehodila. Prvič smo prebivali v apartmaju, bilo je res čudovito. Mi smo bolj navajeni na šotor in bivat zunaj do noči. Ostalo še nam je ogromno za raziskat, upam, da se bomo še kdaj vrnili in ostalo raziskali. Slovensko primorje je lepo in ga le obiščite. Skriva res veliko.

4 Replies to “SLOVENSKO PRIMORJE-naš tretji dopust letos”